Кошик
3983 відгуків
Всі претензії приймаються при отриманні на пошті!!!!

Компанія зараз не може швидко обробляти замовлення та запити у зв'язку з вихідними.

Україна, Діпро, Дніпро, Україна
+380 (93) 504-10-66
Kokosik
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряйте товар при отриманні на пошті. Всі претензії що до якості, зовнішньому вигляді, космплектації приймаються виключно при отриманні у перевізника та при написанні акту невідповідності. Згідно з чинним законодавством України Ви можете повернути товар, придбаний в інтернет-магазині, якщо виконуються такі вимоги: З моменту придбання товару минуло трохи більше 14 днів. (Придбанням товару вважається дата надсилання товару клієнту) Товар не використовувався. Збережено товарний вигляд та упаковка. Присутні фабричні пломби та ярлики. Повернення товару можна здійснити за допомогою перевізника. При поверненні товару послуги його пересилання оплачує Покупець. Після отримання висновку нашого сервісного центру про стан товарного виду повернутий товар, наявність усіх деталей і справність механізмів, ми повернемо Вам повну вартість товару, якщо аналогічного для обміну немає в наявності. Гроші, сплачені за придбаний товар, повертаються не пізніше ніж протягом 7 днів з моменту підтвердження сервісним центром про прийняття товару. Повернення товару, який несправний з вини виробника Ви можете обміняти у нас бракований товар на новий, за наступних умов: Товар не використовувався. Збережено всі захисні плівки, упаковка. Ви звернулися до нас не пізніше ніж за 14 днів з моменту придбання. (Придбанням товару вважається дата надсилання товару клієнту) Після укладання нашим сервісним центром про стан поверненого товару, його товарного вигляду, наявності всіх деталей та справності (не справності) механізмів, виконання всіх гарантійних умов експлуатації, ми повернемо Вам повну вартість товару, якщо аналогічного для обміну немає. Максимальний термін такої перевірки становить 14 днів. Коли буде відмовлено у поверненні? Інтернет-магазин змушений відмовити у заміні товару на новий або поверненні грошей за товар, якщо: Від дати покупки минуло понад 14 днів. (Придбанням товару вважається дата надсилання товару клієнту) Товар, який був у використанні. Комплектація товару неповна, відсутні деталі, оригінальне пакування тощо. При обстеженні товару помітні ознаки стороннього втручання (ремонт, спроба розтину та інше) або порушено інші умови гарантійного обслуговування товару (занурення у воду, механічну дію тощо).

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner