Кошик
3982 відгуків
Всі претензії приймаються при отриманні на пошті!!!!
Україна, Діпро, Дніпро, Україна
+380 (93) 504-10-66
Kokosik
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаЗбірка замовлення і відправка: протягом 2-5 робочих днів після надходження оплати (крім суботи та неділі). Вартість послуг Нової Пошти оплачує одержувач. Після відправки Вашого товару номер посилки відправляємо на Е-МЕЙЛ після 19:00ч! ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряйте товар при отриманні на пошті. Компанія не несе відповідальності за пошкодження товару при транспортуванні. Претензії з приводу зовнішнього вигляду, комплектації товару приймаються за рахунок продавця тільки якщо Ви виявили невідповідність при отриманні на Новій пошті й склали АКТ ПОШКОДЖЕННЯ ТОВАРУ! В інших випадках за повернення платить Покупець.
  • Магазини RozetkaТерміни достаки 5-7 днів. Не всі товари можливо відправити цим перевізником, тому уточнюйте інформацію у менеджера.
  • УкрпоштаВідправка перевізником Укрпошта здійснюється тільки по повній передоплаті. Терміни відправки 2-5 робочих дня. Не всі товари можливо відправити цим перевізником, тому уточнюйте інформацію у менеджера.

Способи оплати

  • Пром-оплатаВІдправка 1-3 робочих дня. Зверніть увагу, замовлення може бути розділене на декілька посилок, вартість доставки згідно тарифам перевізника.
  • ПісляплатаПісляплата тільки для товарів до 50см.
  • Оплата на рахунокФОП Зубахіна Юлія Олександрівна
  • Часткова або повна ФОП Зубахіна Ю.О. UA793052990000026005050247134Оплата на р/р 100% (Реквізити для сплати: ФОП Зубахіна Юлія Олександрівна Код отримувача 3070904761 IBAN UA793052990000026005050247134 АТ КБ ПРИВАТБАНК

Гарантія:

Согласно Закону «О защите прав потребителей», компания может отказать потребителю в обмене и возврате товаров надлежащего качества, если они относятся к категориям, указанным в действующем Перечне непродовольственных товаров надлежащего качества, не подлежащих возврату и обмену. Подробнее: https://kokosik.com.ua/return_policy

Зверніть увагу на те, що різні товари можуть бути в різних містах на складах. Тому якщо Ви робите одне замовлення і в ньому більше 2х позицій – є ймовірність, що ці товари можуть бути надіслані двома посилками.

ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряйте товар при отриманні поштою. Компанія не несе відповідальності за пошкодження товару під час транспортування. Претензії щодо зовнішнього вигляду комплектації товару приймаються за рахунок продавця тільки якщо Ви виявили невідповідність при отриманні на Новій пошті та склали АКТ ПОШКОДЖЕННЯ ТОВАРУ! В інших випадках за повернення платить покупець.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner