Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Збірка замовлення і відправка: протягом 2-5 робочих днів після надходження оплати (крім суботи та неділі). Вартість послуг Нової Пошти оплачує одержувач. Після відправки Вашого товару номер посилки відправляємо на Е-МЕЙЛ після 19:00ч! ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряйте товар при отриманні на пошті. Компанія не несе відповідальності за пошкодження товару при транспортуванні. Претензії з приводу зовнішнього вигляду, комплектації товару приймаються за рахунок продавця тільки якщо Ви виявили невідповідність при отриманні на Новій пошті й склали АКТ ПОШКОДЖЕННЯ ТОВАРУ! В інших випадках за повернення платить Покупець.
- Терміни достаки 5-7 днів. Не всі товари можливо відправити цим перевізником, тому уточнюйте інформацію у менеджера.
- Відправка перевізником Укрпошта здійснюється тільки по повній передоплаті. Терміни відправки 2-5 робочих дня. Не всі товари можливо відправити цим перевізником, тому уточнюйте інформацію у менеджера.
- Вартість доставки 200.00 ₴.Адресна доставка здійснюється перевізником Нова пошта згідно з тарифами перевізника
Способи оплати
- ВІдправка 1-3 робочих дня. Зверніть увагу, замовлення може бути розділене на декілька посилок, вартість доставки згідно тарифам перевізника.
- Післяплата тільки для товарів до 50см.
- ФОП Зубахіна Юлія Олександрівна
- Оплата на р/р 100% (Реквізити для сплати: ФОП Зубахіна Юлія Олександрівна Код отримувача 3070904761 IBAN UA793052990000026005050247134 АТ КБ ПРИВАТБАНК
Гарантія:
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну. Докладніше: https://kokosik.com.ua/return_policy
Зверніть увагу на те, що різні товари можуть бути в різних містах на складах. Тому якщо Ви робите одне замовлення і в ньому більше 2х позицій – є ймовірність, що ці товари можуть бути надіслані двома посилками.
ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряйте товар при отриманні поштою. Компанія не несе відповідальності за пошкодження товару під час транспортування. Претензії щодо зовнішнього вигляду комплектації товару приймаються за рахунок продавця тільки якщо Ви виявили невідповідність при отриманні на Новій пошті та склали АКТ ПОШКОДЖЕННЯ ТОВАРУ! В інших випадках за повернення платить покупець.